Vi tilbyder

Tiltræk flere besøgende til dit center med et event

Har du brug for at tiltrække flere besøgende til dit storcenter, så er et event det helt rigtige. Hos Partnership Activation hjælper vi med alt fra at finde den rigtige partner/event til jeres center, til den praktiske planlægning, koordinering, håndtering af eventpersonale samt opstilling og nedtagning. Vi afvikler rigtig mange events for familier, børn og unge. Det kan bestå af et tematiseret event, der afvikles centralt i shoppingcenteret i form af forskellige typer af brandaktivering – eksempelvis sampling.

Herunder kan du se nogle af vores mest populære centerevents


LEGO® centerevent

Et LEGO-event skaber et visuelt stærkt udtryk på centertorvet. Eventet henvender sig primært til børn i alderen 3-12 år, men er genkendeligt for stort set alle aldersgrupper.

Eventet afvikles typisk i 1-2 uger og består af forskellige zoner med aktuelle LEGO-temaer med byggeaktiviteter. Derudover er der altid mulighed for fri fantasi og leg med LEGO-klodser som den enkelte nu lyster.

Vi står for alt den praktiske afvikling, herunder opsætning og nedtagning, uddannet personale, der medvirker til at motivere til leg og aktiviteter samt løbende konkurrencer.

Flying Superkids Junior centerevent

Flying Superkids Junior fylder det lokale centertorv op med madrasser, trampoliner, lys og lyd – og leverer spektakulære opvisninger efterfulgt af workshops, hvor man som tilskuer selv kan prøve kræfter med spring, akrobatik og gymnastikleg. Flying Superkids giver to opvisninger pr. dag og kan bookes op til to sammenhængende weekenddage.

Når Flying Superkids kommer til byen er det en begivenhed, der kan tiltrække gæster langvejs fra til centret.

bObles centerevent

Med dette event får du aktiveret børnefamilien via ét af de mest anerkendte brands inden for motorik og leg. bObles appellerer til piger og drenge i alderen 0-6 år samt deres forældre og bedsteforældre gennem leg med bObles videnskabeligt underbyggede produkter.

bObles-eventet skaber et hyggeligt og imødekommende visuelt udtryk på det lokale centertorv gennem sine genkendelige kvaliteter og værdier, med mulighed for at tumle og rumle i børnehøjde. Eventens varighed er typisk 1-2 uger. Uddannet personale medvirker til at motivere børnene til leg og aktiviteter.

Lad os hjælpe med at skabe det perfekte firmaevent

Hos Partnership Activation kan vi tilbyde at være jeres betroede partner til at sikre, at jeres kommende firmaevent bliver en succes uanset eventets karakter. Vi er med fra start til slut lige fra den indledende idéudvikling over planlægning til den endelig eksekvering og efterfølgende evaluering. Det være sig såvel inden- som udendørs, festligt eller afdæmpet, hjemme eller ude. Vigtigst af alt – vi tager udgangspunkt i jeres behov og målsætninger.

Vi har et stort netværk af samarbejdspartnere indenfor catering, spisesteder, natteliv, udlejning af udstyr, teambuilding samt artister/kunstnere mv., så vi kan give jer og deltagerne i jeres event en uforglemmelig oplevelse. Hvor lang tid eventet skal vare er naturligvis op til jer, men vi går ikke hjem, så at sige, før end alt er ryddet op og rundet af som aftalt.

Eksempler på firmaevents:

  • Firmafest
  • Sports-, action og bevægelsesevents
  • Teambuilding
  • Madlavning og drinkskurser
  • Outdoor og natur
  • Events for børn

Skal din målgruppe have dit produkt med hjem som en sampling?

Sampling er en nem måde at give folk en hurtig og positiv oplevelse med jeres brand og produkt på. Det er en velkendt, men også sikker og omkostningsbegrænset form for brandaktivering. Samplingen af jeres produkt vil finde sted, hvor det giver mening for jer i forhold til kortest muligt call-to-action. Det være sig på stedet til et event, i shoppingcentre, handelsgader o. lign.

Vi har vores eget hold af professionelle eventpersonale til at dele jeres vareprøver, involvere deltagere i konkurrencer eller andre ting, der får jeres produkt i hænderne på jeres målgruppe. Ud over fysiske produkter kan en værdifuld metode til at skabe opmærksomhed om jeres brand være at give folk en voucher og lede dem ind i jeres online-univers i form af hjemmeside og ikke mindst sociale medier eventuelt ledsaget af tilbud om køb af jeres produkt til en fordelagtig pris på et senere tidspunkt.

Inden planlægningen af en sampling-kampagne er det naturligvis vigtigt, at I definerer målgruppen, og hvor meget information, der skal videreformidles under aktiviteterne. Mulighederne er nærmest endeløse, og aktiviteterne vil variere afhængigt af målsætning. Hos Partnership Activation hjælper vi jer hele vejen – lige fra at lægge strategien omkring jeres produktsampling til at stå for alt det praktiske omkring koordinering af eventpersonale, logistik og afrapportering m.m.

Eksempel på sampling kampagne #BLIVKYSSEKLAR MED SB12:

SB12 leverede en målrettet publikumsoplevelse til ‘Vi elsker 90’erne’, som indeholdte en direkte relation mellem SB12’s mundskyldprodukter som skal gøre festivalgæsterne ”kysseklar” i 12 timer. Det taler perfekt ind i den tid som ‘Vi elsker 90’erne’ varer pr. festival, men først og fremmest festivalens tema om kærlighed, fest og glæde.

Skab loyalitet til dit brand med brandaktivering

Verden i dag er fyldt med brands og budskaber. Hvad der ofte mangler er involvering og interaktion. Brandaktivering er disciplinen i at knytte en følelsesmæssig relation mellem forbruger og brand gennem positive oplevelser – fx via sampling, events eller interaktive kampagner.

Hos Partnership Activation har vi mange års erfaring med at lave effektiv brandaktivering, og har dermed et indgående kendskab til, hvordan en succesfuld aktivering kan være med til at knytte værdifulde bånd mellem mennesker og brands. Skal I ud og møde jeres kunder i øjenhøjde? Partnership Activation kan hjælpe jer gennem hele processen lige fra planlægning til afvikling.

Se nogle af vores aktiveringscases herunder:

SB12 aktivere deres brand til ‘Vi elsker 90’erne’

Burger King sponsorerer ‘Vi elsker 90’erne’ og får deres eget brand aktiveret

3F aktiverer deres brand med fodboldstævner

Leo Vegas aktiverer deres brand ved KMD Iron Man 2018

Vi hjælper med at finde frivillige til dit event

Står du som arrangør og mangler frivillige til dit event, så kan vi hjælpe jer. Det kan være til festivaler, fodboldstævner, motionsløb, koncerter, loppemarkeder eller noget helt sjette, så skal vi nok finde dem. Vi har et stort netværk ind i især idrætsforeninger og har gennem vores egne virker som frivillige den afgørende forståelse for, hvordan man strategisk tilrettelægger rekrutteringen, herunder beskriver opgaver, rammer for det frivillige arbejde og motiverer de frivillige.

De frivillige er i mange sammenhænge afgørende for, at et event både kan fungere, men også løbe rundt økonomisk. Det betyder ikke, at de frivillige er gratis, da der vil være et honorar til den forening eller organisation de repræsenterer, bespises og/eller modtage goder (adgang til festival, beklædning, oplevelse eller lign.). Det vil afgøres af jeres events karakter, antallet af frivillige samt omfang af opgaver.

Vi gør en dyd ud af stemme forventninger af med de frivillige, hvilket også skal sikre, at det er de rigtige typer frivillige, der møder op. Tilsvarende er det også vigtigt, at det frivillige arbejde udføres i en tryg ramme, hvor der er udført en sikkerhedsvurdering på forhånd, hvis der eksempelvis skal udføres arbejde, der kræver en vis fysik eller det er nødvendigt med sikkerhedsudstyr.

Din succes er vores succes

Vi arbejder med lige dele åbenhed, tillid samt respekt for behov og ressourcer, men sætter før noget andet kunden i centrum. Tøv ikke med at ringe eller skrive for en indledende drøftelse af et projekt. Man er kun fremmed for hinanden indtil man har lært hinanden bedre at kende.

Luk menu