SB12 aktivere deres brand til ‘Vi elsker 90’erne’
Vi har stået for at aktivere SB12’s produkter til ‘Vi elsker 90’erne’, hvilket har betydet, at mange tusinder festivaldeltagere har prøvet SB12’s produkter i en festlig ramme med et positiv narrativ med direkte relation til produkternes egenskaber.
Projekt detaljer
Periode/events: Vi elsker 90’erne 2017 og 2018
Service: Konceptudvikling, eventafvikling, koordinering, administration, evaluering, forbinde sponsorat med brandaktivering.
01. Opgaven
Når man er partner på en musikfestival – som i dette tilfælde Vi Elsker 90’erne – er det afgørende at være relevant i forhold til publikum og rettighedshaver, i dette tilfælde Vi Elsker 90’erne. SB12 ville udbrede kendskabet til deres brand og sikre en positiv association til deres produkter med efterfølgende øget salg online og i detailbutikker.
02. Løsningen
En målrettet publikumsoplevelse, som indeholder en direkte relation mellem SB12’s mundskyldprodukter som skal gøre festivalgæsterne ”kysseklar” i 12 timer. Det taler perfekt ind i den tid som Vi Elsker 90’erne varer pr. festival, men først og fremmest festivalens tema om kærlighed, fest og glæde.
03. Resultatet
Matchet mellem SB12 og Vi Elsker 90’erne har for begge parter skabt værdi, hvor et stærkt og sjovt narrativ har øget kendskab til SB12’s brand og ikke mindst fået produkterne ud til afprøvning hos en bred kreds af potentielle kunder i den på forhånd udpegede målgruppe.