Leo Vegas aktiverer deres brand ved KMD Iron Man 2018


Partnership Activation har stået for at aktivere Leo Vegas brand til KMD Iron Man 2018, hvilket har betydet, at mange tusinder tilskuere på en central placering på løbeturen har hørt om og/eller prøvet Leo Vegas produkter i en festlig ramme med et positiv narrativ.

Projekt detaljer

Periode/events: KMD Copenhagen Iron Man 2018

Service: Konceptudvikling, eventafvikling, koordinering, administration, evaluering, forbinde 3F’s brede sponsorportefølje indenfor dansk fodbold med en medlemsinvolverende brandaktivering.

01. Opgaven

Når man er partner til en sportsbegivenhed af international karakter – som i dette tilfælde KMD Iron Man 2018 – er det afgørende at være relevant i forhold til publikum. Leo Vegas vil udbrede kendskabet til deres brand og sikre en positiv association til deres produkter om spændende, men ansvarligt onlinespil på sportsbegivenheder og casino.

02. Løsningen

En målrettet publikumsoplevelse, som indeholder en relation mellem Leo Vegas produkter samt brug af kendte ambassadører (komiker Uffe Holm og triatlet Michel Vesterby), stemningsskabende personale som skal få publikums øjne op for Leo Vegas brugervenlige og sikre platform med onlinespil.

03. Resultatet

Matchet mellem LEO Vegas og KMD Iron Man har for begge parter skabt værdi, hvor en festlig ramme om Leo Vegas produkter har øget kendskab til deres brand som den sjove og underholdende spilpartner via stemningsskabelse, uddeling af merchandise og flyers samt kommentering og afspilning af reklamespots via lydanlæg i Leo Vegas stemningszone.

Luk menu